Cijfers

Huisarts Marie-Irene Daenen
Adres: Tulpenstraat 166
Plaats: 3530 Houthalen-Helchteren
Tel: 089 38 49 79
Huisarts 9
 
Deze zorgverlener is door 1 persoon aangeraden. Deze zorgverlener is door 1 persoon aangeraden.
Aantal ervaringen: 1
Aantal verbeteringen: 0
Meld ervaring
Ervaringen (cijfers) Gemiddeld Aantal
deskundigheid
meer informatie
9
meer informatie
0
bereikbaarheid
meer informatie
0
wachttijd
meer informatie
0
accommodatie
meer informatie
0
veiligheid
meer informatie
0
informatie
meer informatie
0
betaalbaarheid
meer informatie
0
ketenzorg
meer informatie
0
inspraak
meer informatie
0
overig
meer informatie
0
Totaal aantal ervaringen:  
Aantal voor plaatsing goedgekeurde ervaringen:  
Aantal positieve ervaringen:  
Aantal negatieve ervaringen:  
Gemiddeld cijfer:   9.0 
Ervaringen (aantallen) Pos. Neg.
deskundigheid
Een goede praktijk heeft alles wat nodig is voor de juiste zorg. Deskundig personeel, goede ruimte(n) en materialen. Er wordt een goede diagnose gesteld en een juiste behandeling ingezet. Daarbij wordt er zo goed mogelijk samengewerkt met anderen.
1
Als patiŽnt wilt u graag respectvol en vriendelijk behandeld worden. U wilt het gevoel hebben dat de zorgverlener u serieus neemt, dat u elkaar vertrouwt en dat er voldoende rust is om uw klachten te bespreken. Dan is er sprake van een goede bejegening.
0
bereikbaarheid
De zorg is goed bereikbaar, dicht bij mensen in de buurt en fysiek toegankelijk voor iedereen. U kunt snel genoeg een afspraak maken of op een andere manier contact krijgen (inloopspreekuur, telefonisch en/of via internet). Ook bij zorg die spoed heeft.
0
wachttijd
Wachttijd omvat het leveren van zorg op de juiste tijd, verhinderen van wachttijden voor patiŽnten en medewerkers (voldoende capaciteit patienten te kunnen behandelen, tijd tussen (be)handelingen, afstemming zorgactiviteiten).
0
accommodatie
Accommodatie omvat de inrichting van de verpleegafdelingen, kamers en zalen, sanitair, maaltijden, voorzieningen als televisie, internet, telefoon, logeervoorziening, winkels, parking.
0
veiligheid
Veiligheid draait om het vermijden van risico's en fouten die schade kunnen toebrengen aan patiŽnten en medewerkers (persoonlijke veiligheid, eigendommen, verkeerde diagnose, onjuiste toediening medicatie, medische missers, uitbraak bacterieŽn).
0
informatie
Informatie en voorlichting worden actief geboden en hebben betrekking op medisch-inhoudelijke zaken (ziekte), diensten en producten (behandeling), kwaliteit, beschikbaarheid en prijs.
0
betaalbaarheid
Mensen moeten zonder financiŽle beperking gebruik kunnen maken van de zorg. U dient goede informatie vooraf te krijgen over eigen bijdrage, kosten en mogelijke alternatieven van zorg. Gespreide betaling dient mogelijk te zijn.
0
ketenzorg
Als meerderde zorgverleners bij de zorg voor u als patiŽnt betrokken zijn, moeten zij goed samen overleggen en u informeren, zodat de behandelingen aansluiten en elkaar niet tegenwerken. Snelle verwijzing naar zorgverleners onderling is belangrijk.
0
inspraak
Als u zorg nodig heeft mag u zelf beslissen welke zorg u kiest. Ieder mens is verantwoordelijk voor zijn eigen lichaam en gezondheid en betaalt voor de geleverde zorg. Zowel deskundigheid, patiŽntvriendelijkheid, als goede informatie is van belang.
0
overig
Alles wat niet onder ťťn van de andere thema's valt.
0
Verbeteringen   Aantal
deskundigheid
Een goede praktijk heeft alles wat nodig is voor de juiste zorg. Deskundig personeel, goede ruimte(n) en materialen. Er wordt een goede diagnose gesteld en een juiste behandeling ingezet. Daarbij wordt er zo goed mogelijk samengewerkt met anderen.
 
Als patiŽnt wilt u graag respectvol en vriendelijk behandeld worden. U wilt het gevoel hebben dat de zorgverlener u serieus neemt, dat u elkaar vertrouwt en dat er voldoende rust is om uw klachten te bespreken. Dan is er sprake van een goede bejegening.
 
bereikbaarheid
De zorg is goed bereikbaar, dicht bij mensen in de buurt en fysiek toegankelijk voor iedereen. U kunt snel genoeg een afspraak maken of op een andere manier contact krijgen (inloopspreekuur, telefonisch en/of via internet). Ook bij zorg die spoed heeft.
 
wachttijd
Wachttijd omvat het leveren van zorg op de juiste tijd, verhinderen van wachttijden voor patiŽnten en medewerkers (voldoende capaciteit patienten te kunnen behandelen, tijd tussen (be)handelingen, afstemming zorgactiviteiten).
 
accommodatie
Accommodatie omvat de inrichting van de verpleegafdelingen, kamers en zalen, sanitair, maaltijden, voorzieningen als televisie, internet, telefoon, logeervoorziening, winkels, parking.
 
veiligheid
Veiligheid draait om het vermijden van risico's en fouten die schade kunnen toebrengen aan patiŽnten en medewerkers (persoonlijke veiligheid, eigendommen, verkeerde diagnose, onjuiste toediening medicatie, medische missers, uitbraak bacterieŽn).
 
informatie
Informatie en voorlichting worden actief geboden en hebben betrekking op medisch-inhoudelijke zaken (ziekte), diensten en producten (behandeling), kwaliteit, beschikbaarheid en prijs.
 
betaalbaarheid
Mensen moeten zonder financiŽle beperking gebruik kunnen maken van de zorg. U dient goede informatie vooraf te krijgen over eigen bijdrage, kosten en mogelijke alternatieven van zorg. Gespreide betaling dient mogelijk te zijn.
 
ketenzorg
Als meerderde zorgverleners bij de zorg voor u als patiŽnt betrokken zijn, moeten zij goed samen overleggen en u informeren, zodat de behandelingen aansluiten en elkaar niet tegenwerken. Snelle verwijzing naar zorgverleners onderling is belangrijk.
 
inspraak
Als u zorg nodig heeft mag u zelf beslissen welke zorg u kiest. Ieder mens is verantwoordelijk voor zijn eigen lichaam en gezondheid en betaalt voor de geleverde zorg. Zowel deskundigheid, patiŽntvriendelijkheid, als goede informatie is van belang.
 
overig
Alles wat niet onder ťťn van de andere thema's valt.
 
Totaal aantal verbeteringen:  
Behandelde aandoeningen:    
Geen gegevens    
 Gegevens wijzigen

Zoek uw zorgverlener:

Meer statistische gegevens zijn alleen voor ingelogde zorgverleners beschikbaar. Inloggen kunt u door te klikken op "login" onder in de blauwe balk. Bent u nog geen deelnemer? Klik dan hier om uzelf te registreren.

Kiest u als zorgverlener voor het Premium pakket dan beschikt u over de complete statistische gegevens en de gepersonaliseerde verbetertools. Neem daarvoor contact met ons op via info@verbeterjezorg.be of +32 3 226 7502.

Home Ervaringen Verbeteringen Thema's Enquete Contact