Veel gestelde vragen

Algemeen
Privacy
Ervaring melden als patiŽnt, medewerker of mantelzorger

Ik heb geen computer, kan ik ook schriftelijk invullen?

Kan ik hulp krijgen bij het invullen?

Kan ik ook een klacht indienen?

Kost het invullen van de vragenlijst veel tijd?

Mijn zorgverlener staat er niet bij, wat nu?

Waarom heb je een korte en een lange vragenlijst?

Werkt het indienen van een negatieve ervaring niet tegen me?

Wat bedoelen jullie met "een ervaring" melden?

Wij vragen u om via de ‘MELD UW ERVARING’ knop een het voor u meest belangrijke ervaring met uw zorgverlener te beschrijven. Dat wil zeggen het gevoel dat u over heeft gehouden na het bezoek aan uw zorgverlener. Misschien was uw zorgverlener heel goed bereikbaarheid toen u hem of haar dringend nodig had, of juist heel slecht of vond u hem of haar erg deskundigheid of juist niet. Er staan een aantal thema's aangegeven waarover uw ervaring kan gaan. Misschien wilt u wel 2 verschillende onderdelen melden, dus b.v. over zowel de bereikbaarheid als de deskundigheid. Dan vult u eerst de terugkoppeling over b.v. de bereikbaarheid in. U verstuurt deze ervaring met de VERSTUREN-knop. Nadat de ontvangst van uw melding is bevestigd, (dit gebeurt direct) kunt u vervolgens heel eenvoudig uw ervaring over de deskundigheid invoeren. De algemene vragen uit de eerste melding zijn dan automatisch al ingevuld en hoeft u niet weer te beantwoorden. 

Wat kost Verbeterjezorg?

Wat gebeurt er met een ingediende ervaring
Deelname als zorgverlener
Begrippen


Home Ervaringen Verbeteringen Thema's Enquete Contact