Veel gestelde vragen

Algemeen
Privacy
Ervaring melden als patiŽnt, medewerker of mantelzorger

Ik heb geen computer, kan ik ook schriftelijk invullen?

Kan ik hulp krijgen bij het invullen?

Kan ik ook een klacht indienen?

Kost het invullen van de vragenlijst veel tijd?

Mijn zorgverlener staat er niet bij, wat nu?

‘Verbeter je Zorg’ is nieuw in Vlaanderen. Alleen de zorgverleners in Antwerpen 2000 staan momenteel in het bestand. Als u een ervaring meldt en u klikt de lijst met zorgverleners aan, en uw zorgverlener staat er niet bij, wordt u gevraagd de gegevens van uw zorgverlener te vermelden. Wij nemen deze gegevens vervolgens op in onze database.

Mocht dit niet lukken, stuurt u dan via ‘Verbeter je zorg’ een mail (info@verbeterjzorg.be) met de volgende gegevens: naam zorgverlener, voornaam, adres, huisnummer, postcode, plaats, emailadres en telefoonnummer. Wij nemen dan de zorgverlener op in ons bestand.

 

Waarom heb je een korte en een lange vragenlijst?

Werkt het indienen van een negatieve ervaring niet tegen me?

Wat bedoelen jullie met "een ervaring" melden?

Wat kost Verbeterjezorg?

Wat gebeurt er met een ingediende ervaring
Deelname als zorgverlener
Begrippen


Home Ervaringen Verbeteringen Thema's Enquete Contact