Veel gestelde vragen

Algemeen
Privacy
Ervaring melden als patiŽnt, medewerker of mantelzorger
Wat gebeurt er met een ingediende ervaring
Deelname als zorgverlener

Hoe kan ik me als zorgverlener of zorginstelling aanmelden voor Verbeter je Zorg?

Als zorgverlener vindt u op http://www.verbeterjezorg.be/ alle ervaringen en waarderingen die patiënten over u hebben geplaatst. Wilt u hierop reageren dan dient u zich te registreren. U beschikt dan als zorgverlener over een eigen controlepaneel. U krijgt hiervoor een persoonlijk geheime toegangscode die u alleen kent. U opent deze gewoon achter uw pc. U kunt natuurlijk ook uw assistente of een andere medewerker hier de toegang tot verlenen. U checkt dan met een zekere regelmaat (bij voorkeur minimaal 1x per dag) of er nieuwe meldingen zijn. Als één van uw patiënten namelijk een ervaring heeft aangemeld, komt die rechtstreeks bij u binnen. Heel puur en direct, misschien wat geëmotioneerd of misschien juist bijna professioneel geformuleerd. U kunt deze ervaring accepteren, dan geeft u daarmee akkoord voor plaatsing van deze ervaring op de site www.verbeterjezorg.be. U kunt ook weigeren. De patiënt krijgt dan even wel een reactie. Verder blijft de beschreven ervaring buiten beeld van anderen. Wel wordt het cijfer gepubliceerd.

Wilt u gebruik maken van de uitgebreide statistische gegevens en de verbetertools dan dient u Premium lid te worden. 

 

 

 

Komen alle ervaringen die patienten melden op de site?

Moet ik iedereen die een ervaring meldt zelf antwoorden?

Vervangen de ervaringsmeldingen de klanttevredenheidsmetingen?

Waarom ben ik niet gecontacteerd?

Begrippen


Home Ervaringen Verbeteringen Thema's Enquete Contact