Veel gestelde vragen

Algemeen
Privacy
Ervaring melden als patiŽnt, medewerker of mantelzorger
Wat gebeurt er met een ingediende ervaring
Deelname als zorgverlener

Hoe kan ik me als zorgverlener of zorginstelling aanmelden voor Verbeter je Zorg?

Komen alle ervaringen die patienten melden op de site?

Moet ik iedereen die een ervaring meldt zelf antwoorden?

Als geregistreerde deelnemer krijgt u alle ervaringen die patiënten indienen rechtstreeks door in uw persoonlijke mailbox. Indien u een ervaring accepteert dan krijgt de melder daar automatisch bericht van. De melder ontvangt dan de volgende automatische reactie van u: “Dank voor uw melding, deze wordt geplaats op de site van ‘Verbeter je zorg’. Daar kunt u ook volgen welke eventuele verbeteracties n.a.v. melding ondernomen worden”.

Indien u als abonnee een ervaring weigert, is het verstandig om daarvoor een korte reactie aan de melder te sturen. Daarvoor klikt u op het controlepaneel de knop WEIGEREN aan en dan kunt u een korte toelichting geven. Via de beheerder van ‘Verbeter je Zorg’ komt de reactie dan vanzelf bij de indiener. U kunt daarbij ook eventueel aangeven dat u de indiener uitnodigt met u te praten over zijn ervaring. Kortom de meeste reacties vragen niet meer dan één druk op de knop! Een enkele zal iets meer aandacht en tijd vragen.  

Vervangen de ervaringsmeldingen de klanttevredenheidsmetingen?

Waarom ben ik niet gecontacteerd?

Begrippen


Home Ervaringen Verbeteringen Thema's Enquete Contact