Veel gestelde vragen

Algemeen
Privacy
Ervaring melden als patiŽnt, medewerker of mantelzorger
Wat gebeurt er met een ingediende ervaring
Deelname als zorgverlener

Hoe kan ik me als zorgverlener of zorginstelling aanmelden voor Verbeter je Zorg?

Komen alle ervaringen die patienten melden op de site?

Dat ligt er aan. Als u als zorgverlener niet geregistreerd bent, komen alle reacties na beoordeling door onze back office op de site.

Bent u wel geregistreerd dan komt de ervaring van een patiënt altijd eerst in uw persoonlijke mailbox. U hebt de keus om de ervaring te accepteren of te weigeren. Indien u de ervaring accepteert komt deze direct op de site www.verbeterjezorg.be. Indien u de ervaring weigert komt deze niet op de site. Wel moet er altijd door u een reactie worden gestuurd aan de patiënt die de ervaring heeft gemeld. Ons advies is om zoveel mogelijk ervaringen te accepteren, omdat deze tenslotte het gevoel van uw patiënten weergeven. Als het mogelijk is om een verbetering te formuleren, moet u dat zeker niet nalaten. Daarmee kunt u, ook als een ervaring negatief is of misschien zelfs wel wat onvriendelijk geformuleerd, uw good-will laten zien. U mag er ook gerust voor kiezen om alleen constructief geformuleerde ervaringen te plaatsen. ‘Verbeter je zorg’ is natuurlijk niet bedoeld voor het achterlaten van anonieme, onbehoorlijke reacties. Spammers zullen dan ook onmiddellijk geblockt worden.

Alle cijfers die patiënten u geven, worden te allen tijde gepubliceerd.  

Moet ik iedereen die een ervaring meldt zelf antwoorden?

Vervangen de ervaringsmeldingen de klanttevredenheidsmetingen?

Waarom ben ik niet gecontacteerd?

Begrippen


Home Ervaringen Verbeteringen Thema's Enquete Contact