Veel gestelde vragen

Algemeen
Privacy
Ervaring melden als patiŽnt, medewerker of mantelzorger
Wat gebeurt er met een ingediende ervaring
Deelname als zorgverlener

Hoe kan ik me als zorgverlener of zorginstelling aanmelden voor Verbeter je Zorg?

Komen alle ervaringen die patienten melden op de site?

Moet ik iedereen die een ervaring meldt zelf antwoorden?

Vervangen de ervaringsmeldingen de klanttevredenheidsmetingen?

Waarom ben ik niet gecontacteerd?

 

Verbeterjezorg.be streeft er naar om alle zorgverleners te contacteren. Dat doen we door hen een e-mail te sturen of te bellen. We stellen de zorgverlener dan op de hoogte van het feit dat er een ervaring is gepost en dat men zich kan registreren via het platform: http://www.verbeterjezorg.be/registreren.php

 

In het geval dat de zorgverlener zich binnen ± 2 werkdagen niet registreert, neemt de plaatsingscommissie de geposte recensie over. Zij besluit of de ervaring aan de recensiecriteria voldoet en deze geplaatst kan worden of niet.

 

Als zorgverlener kunt u zich natuurlijk ook altijd na die 2 werkdagen registreren. Wij stellen u dan uiteraard alsnog in de gelegenheid om te reageren.

Begrippen


Home Ervaringen Verbeteringen Thema's Enquete Contact